Administracija in upravljanje IT opreme
Nudimo sledeče storitve na področju administracije in upravljanja IT opreme za pravne osebe:
- upravljanje, nadzor in dokumentiranje delovanja strežniške infrastrukture,
- upravljanje, nadzor in vzdrževanje strojne in programske opreme,
- načrtovanje in vzpostavitev žičnih in brezžičnih računalniških omrežij,
- svetovanje in podpora s področja informacijskih tehnologij in omrežij,
- svetovanje pri izbiri ustrezne strojne in programske opreme ter skrb za ustrezno namestitev te opreme,
- izobraževanje uporabnikom pri uvajanju programov in pomoč pri odpravljanju problemov pri uporabi programov,
- načrtovanje in vzpostavitev sistemov za varnostno shranjevanje podatkov,
- uvajanje in vzdrževanje informatike v podjetjih,
- hiter odziv v primeru vsakdanjih napak in problemov (osebno ali na daljavo).
- podpora uporabnikom (osebno na lokaciji ali preko oddaljenega dostopa).
|
|
Podpora, vzdrževanje in servis
Podpora, vzdrževanje in servis računalniške in programske opreme je namenjena manjšim podjetjem.
Podporo, vzdrževanje in servis izvajamo na dva načina:
- vzdrževanje in servis na klic,
- vzdrževanje in servis na klic na podlagi sklenjene vzdrževalne pogodbe.
|
Prednosti sklenjene vzdrževalne pogodbe
Za vzdrževanje in servis na klic so vam na voljo vse storitve v skladu z veljavnim cenikom, posredujemo v roku do največ 48 ur od prejetega klica.
Pri sklenjeni vzdrževalni pogodbi se odzivni časi lahko zmanjšajo na do 2 uri oz. po dogovoru. V pogodbo lahko vključimo dodatne redne storitve, ki se izvajajo dnevno / tedensko / mesečno in jih opravljamo brez vsakokratnega naročila.
Prednosti sklenjene pogodbe so:
- krajši odzivni časi,
- nižji stroški za enako opravljeno delo,
- stalen nadzor nad računalniško strojno in programsko opremo,
- redni preventivni pregledi sistema,
- redno arhiviranje podatkov,
- pomoč preko telefona, elektronske pošte ali preko oddaljenega namizja,
- svetovanje in obveščanje o novostih in izboljšavah,
- popust pri vseh dodatnih storitvah.
|
|
|
|
|